Openingsuren winkel -> zie "COME & VISIT US"♡

Veelgestelde vragen

1. HOE KAN IK EEN CADEAUBON KOPEN?

Cadeaubonnen kunnen enkel aangekocht worden in de winkel en ook enkel in de winkel gebruikt worden. Het is dus niet mogelijk om er eentje online aan te kopen of je bon online te gebruiken.

Wens je een cadeaubon?
Dan kan je hiervoor langskomen tijdens de openingsuren van de winkel: maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag van 14.00 – 18.00u.

PS. Cadeaubonnen zijn NIET geldig op solden/outlet of andere promoties


2. KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN IN DE WINKEL?

Je kunt tijdens het afrekenen bij “verzendmethoden” aanduiden “Afhalen in de winkel”. Nadat ik je pakje heb klaargemaakt stuur ik je een bevestigingsmail. Het is pas als je deze bevestigingsmail ontvangen hebt dat je effectief om je bestelling kunt komen.

Dit kan enkel tijdens de openingsuren van de winkel (dus niet op dinsdag, donderdag en zondag!). Je dient je bestelling binnen de week af te halen.

PS. Alles staat héél duidelijk uitgelegd in de bevestigingsmail.

3. KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?

NEEN! Wij reserveren geen items, first come first served.

Wil je zeker zijn van een item, kom dan langs naar de winkel of bestel het online en duid aan “afhalen in de winkel” dan kan je onmiddellijk je item passen. Past het niet? Dan kan je omruilen of storten wij je centjes terug.

4. IS DE STOCK ONLINE HETZELFDE ALS IN DE WINKEL?

YES! Wat we hebben online hebben we ook in de winkel. Het is zo dat wij momenteel nog geen aparte stock hebben, we hopen dit in de toekomst te kunnen veranderen maar momenteel is dit nog niet haalbaar voor ons.

5. WORDT EEN UITVERKOCHT ITEM NOG AANGEVULD?

Is er een item uitverkocht? Selecteer je gewenste maat en vul daar jouw e-mailadres in. Je wordt dan als eerste op de hoogte gebracht als het terug binnenkomt.
Alles wordt steeds gemeld via onze social media.

Wij bestellen niet vaak items opnieuw bij. Waarom? Omdat onze collectie bijna wekelijks vernieuwd wordt en je op die manier steeds kans maakt om dat ene unieke item te scoren.

PS. Items in sale/outlet worden NIET meer aangevuld.

6. HOE KAN IK JE BEST CONTACTEREN?

Ik ben het snelst bereikbaar via sms: 0473 22 99 29 of via mail: [email protected]

Weet dat mijn notificaties van social media en whatsapp uitstaan. Ik krijg hier dus geen melding van. Heb je een dringende vraag? Stuur dan een sms of mail.

PS. Stuur aub geen berichtjes over Beau Monde naar mijn privé account of Facebook messenger. Ik word dagelijks overstelpt met 100en dm’s en vind het gewoon niet leuk als je mij via privé accounts stuurt over Beau Monde. Je dm wordt steeds asap behandeld.

7. PARKEERGELEGENHEID

Parkeren kan aan de “oude Melkerij” of in de Melkerijstraat, in het begin zijn er parkeerplaatsen voorzien, dit is ongeveer op 50m van de winkel.

BELANGRIJK! Kom je met de GPS? Geef dan Lodorp 1 in, is kapsalon Unique. Ons huis bevindt zich aan de overkant, naast bloemen Giovanni.

8. HOE KAN IK MIJN PAKJE RETOURNEREN

In je pakket zit er een pakbon en retourformulier. Op het retourformulier staat héél duidelijk uitgelegd hoe je kunt retourneren.

Het is NIET mogelijk om je retouraanvraag via social media te doen! Neem dus zeker goed het retourformulier door vooraleer je via social media stuurt ;-)

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »