• Hi pretty, happy shopping!
  • Gratis verzending vanaf €150
  • 14 dagen retour

FROM ME TO ME nu in de winkel en zondag online ♡

FROM ME TO ME nu in de winkel en zondag online ♡

    FAQ


    Veelgestelde vragen

    1.1 HOE KAN IK EEN CADEAUBON KOPEN?

    Cadeaubonnen kunnen enkel aangekocht worden in de winkel én enkel in de winkel gebruikt worden. Het is dus niet mogelijk om er eentje online aan te kopen of je bon online te gebruiken.

    De cadeaubonnen zijn 12 maanden geldig. Ze kunnen niet gebruikt worden bij het aankopen van artikelen uit de solden of uit onze outlet & worden niet verlengd! Je kunt op geen enkel moment de cadeaubon inruilen voor geld. De datum die op de cadeaubon staat, is de datum van aankoop. Bijvoorbeeld: datum op de cadeaubon is 15/01/2024, dan vervalt jouw bon op 15/01/2025. 

    Wens je een cadeaubon?
    Dan kan je hiervoor langskomen tijdens de openingsuren van de winkel:
    MAANDAG: 14.00 – 18.00 u.
    DINSDAG: GESLOTEN
    WOENSDAG: 11.00 – 18.00 u.
    DONDERDAG: 11.00 – 18.00 u.
    VRIJDAG: 11.00 – 18.00 u.
    ZATERDAG: 11.00 – 18.00 u.
    ZONDAG: GESLOTEN
    -> Opgelet voor afwijkende openingsuren tijdens de feestdagen, dit kan je opvolgen bij de openingsuren op onze webshop!


    1.2 HOE KAN IK MIJN ONLINE BESTELLING RETOURNEREN?

    Retourneren via BPOST:

    retourneren via Bpost

    Retourneren in onze WINKEL:

    Retourneren in de winkel

    In je pakket zit er een pakbon en retourformulier. Op het retourformulier staat héél duidelijk uitgelegd hoe je kunt retourneren.
    Het is NIET mogelijk om je retouraanvraag via social media of mail te doen! Neem dus zeker goed het retourformulier door vooraleer je via social media/mail stuurt :)



    1.3 KAN IK MIJN AANKOOP UIT DE WINKEL RETOURNEREN/OMRUILEN?

    Langskomen naar de winkel = PASSEN.

    Aankopen in de winkel worden NOOIT TERUGGENOMEN en kunnen ook NIET OMGERUILD WORDEN !!

    1.4 KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN IN DE WINKEL?

    Je kunt tijdens het afrekenen bij “verzendmethoden” aanduiden “Afhalen in de winkel”. Nadat we je pakje hebben klaargemaakt sturen we je een bevestigingsmail. Het is pas als je deze bevestigingsmail ontvangen hebt dat je effectief om je bestelling kunt komen.

    Afhalen kan enkel tijdens de openingsuren van de winkel. Je dient je bestelling binnen de 5 KALENDERDAGEN af te halen. Indien je je bestelling niet binnen de 5 kalenderdagen komt afhalen, kunnen wij jouw order annuleren en een administratieve kost aanrekenen. 

    PS. Alles staat héél duidelijk uitgelegd in de bevestigingsmail.

    1.5 IK BESTEL MEERDERE BESTELLINGEN NA ELKAAR. MOET IK DAN 2x VERZENDING BETALEN?

    Plaats jij 2x na elkaar een bestelling of bestel je meerdere keren op eenzelfde dag. Zou je graag hebben dat beide bestellingen samen opgestuurd worden? Dan kan je bij de 2e bestelling aanduiden "AFHALEN IN DE WINKEL", je vermeldt dan bij opmerking dat de bestellingen samen mogen opgestuurd worden. Opgelet, dit is enkel mogelijk als het gaat om orders boven de €150. Zijn beide bestellingen lager dan €150 dan dient er bij een van de twee wel verzending betaald te worden.
    Wij betalen geen dubbele verzendkosten terug. 

    1.6 IS DE STOCK ONLINE HETZELFDE ALS IN DE WINKEL?

    STOCK WEBSHOP = STOCK WINKEL !!
    Wil je vooraf checken als je favoriete item nog beschikbaar is? Ga naar onze webshop www.beaumonde-fashion.be selecteer je item, klik je maat aan en daaronder verschijnt er als je maat nog op voorraad is.
    Is het item/je maat online uitverkocht? Dan is het in de winkel ook uitverkocht!

    1.7 KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?

    Dat is niet mogelijk. Wij reserveren geen items, first come first served :)

    Wil je zeker zijn van een item? Kom dan langs naar de winkel of bestel het online en duid aan “afhalen in de winkel” dan kan je onmiddellijk je item passen. Past het niet? Dan kan je omruilen of storten wij je centjes terug.

    1.8 WELKE KLEDINGMATEN VERKOPEN JULLIE?

    PARIJSE MODE
    Bovenstukken: S-M-L, S/M-M/L of TU
    Broeken: 34-42
    Schoenen: 36-41

    MERKEN:
    YAYA the brand: 34 tem 44
    KAFFE: 34 tem 46

    1.9 WORDT EEN UITVERKOCHT ITEM NOG AANGEVULD?

    Niet altijd! Als we items kunnen bijbestellen wordt dit gemeld via social media @beaumonde.fashion
    Wij kunnen geen items opzij houden.

    Wil je als eerste op de hoogte zijn van een restock van je favoriete artikel? Laat dan je e-mail achter bij het item! Zo krijg jij als eerste een melding als deze terug op voorraad is. 

    Wij bestellen niet vaak items opnieuw bij. Waarom? Omdat onze collectie wekelijks vernieuwd wordt en je op die manier altijd kans maakt om dat ene unieke item te scoren.

    PS. Items in sale/outlet worden NIET meer aangevuld.

    1.10 HOE KAN IK JULLIE BEST CONTACTEREN?

    We zijn het snelst bereikbaar via mail: [email protected] of telefonisch: +32 9 496 58 96

    Vraag over je bestelling/aankoop: [email protected]
    Algemene vragen tijdens de openingsuren: +32 9 496 58 96.

    Alle notificaties van sociale media staan UIT.
    Heb je een dringende vraag? Stuur een mail of bel naar de winkel. We doen ons uiterste best om jouw vraag asap te beantwoorden. Mails worden NIET dagelijks opgevolgd <3

    1.11 PARKEERGELEGENHEID

    Er is (gratis) ruime parking voor en naast de deur & heel veel parking in de Lostraat.

    ADRES WINKEL: LOSTRAAT 36 - 9880 AALTER

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »