• New webshop
  • Gratis verzending vanaf €150
  • Hi pretty, happy shopping!

OPEN OP WOENSDAG 01/05 ❀

OPEN OP WOENSDAG 01/05❀

    Veelgestelde vragen


    Veelgestelde vragen

    1.1 HOE KAN IK EEN CADEAUBON KOPEN?

    Cadeaubonnen kunnen enkel aangekocht worden in de winkel en ook enkel in de winkel gebruikt worden. Het is dus niet mogelijk om er eentje online aan te kopen of je bon online te gebruiken.

    Wens je een cadeaubon?
    Dan kan je hiervoor langskomen tijdens de openingsuren van de winkel:
    MAANDAG: 14.00 – 18.00 u.
    DINSDAG: GESLOTEN
    WOENSDAG: 11.00 – 18.00 u.
    DONDERDAG: 11.00 – 18.00 u.
    VRIJDAG: 11.00 – 18.00 u.
    ZATERDAG: 11.00 – 18.00 u.
    ZONDAG: GESLOTEN
    -> Opgelet voor afwijkende openingsuren tijdens de feestdagen, dit kan je opvolgen bij de openingsuren op onze webshop!

    PS Cadeaubonnen zijn NIET geldig op solden/outlet of andere promoties en je kunt ze niet omruilen.

    1.2 KAN IK MIJN AANKOOP UIT DE WINKEL RETOURNEREN/OMRUILEN?

    Nope, dit is NIET mogelijk! Excuses als "het is te druk om te passen", "ik heb niet veel tijd", "het is voor een vriendin" gelden NIET !!
    Langskomen naar de winkel = PASSEN.
    Ben je nadien toch niet overtuigd? Dan ben je VERPLICHT om je aankoop binnen de 5 dagen terug te brengen en ONMIDDELLIJK OM TE RUILEN. Je item is ONGEDRAGEN (dit controleren we) en alle labels hangen er nog aan & is enkel geldig op vertoon van kasticket.
    Wij geven géén tegoedbon!

    PS Wij zijn geen grootketen waar je zomaar dingen kunt aankopen om dan achteraf te retourneren.

    1.3 KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN IN DE WINKEL?

    Je kunt tijdens het afrekenen bij “verzendmethoden” aanduiden “Afhalen in de winkel”. Nadat we je pakje hebben klaargemaakt sturen we je een bevestigingsmail. Het is pas als je deze bevestigingsmail ontvangen hebt dat je effectief om je bestelling kunt komen.

    Dit kan enkel tijdens de openingsuren van de winkel. Je dient je bestelling binnen de week af te halen.
    PS Alles staat héél duidelijk uitgelegd in de bevestigingsmail.

    1.4 HOE KAN IK MIJN PAKJE RETOURNEREN

    In je pakket zit er een pakbon en retourformulier. Op het retourformulier staat héél duidelijk uitgelegd hoe je kunt retourneren.
    Het is NIET mogelijk om je retouraanvraag via social media te doen! Neem dus zeker goed het retourformulier door vooraleer je via social media stuurt ;-)

    1.5 IS DE STOCK ONLINE HETZELFDE ALS IN DE WINKEL?

    STOCK WEBSHOP = STOCK WINKEL !!
    Wil je vooraf checken als je favoriete item nog beschikbaar is? Ga naar onze webshop www.beaumonde-fashion.be selecteer je item, klik je maat aan en daaronder verschijnt er als je maat nog op voorraad is.
    Is het item/je maat online uitverkocht? Dan is het in de winkel ook uitverkocht!

    1.6 KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?

    NEEN! Wij reserveren geen items, first come first served.
    BELANGRIJK: ik ben NIET telefonisch bereikbaar tijdens de openingsuren van de winkel! Je stuurt me beter een sms of mail ipv te bellen. Het heeft sowieso geen nut om te bellen/sturen om iets opzij te houden. Dit doen we niet.

    Wil je zeker zijn van een item, kom dan langs naar de winkel of bestel het online en duid aan “afhalen in de winkel” dan kan je onmiddellijk je item passen. Past het niet? Dan kan je omruilen of storten wij je centjes terug.

    1.7 WELKE KLEDINGMATEN VERKOPEN JULLIE?

    PARIJSE MODE
    Bovenstukken: S-M-L, S/M-M/L of TU
    Broeken: 34-42
    Schoenen: 36-41

    MERKEN:
    YAYA the brand: 34 tem 44
    Saint-Tropez: 34 tem 44
    KAFFE: 34 tem 46

    1.8 WORDT EEN UITVERKOCHT ITEM NOG AANGEVULD?

    Niet altijd, als we items kunnen bijbestellen wordt dit gemeld via social media. Wij houden geen items opzij en noteren geen namen. Je volgt het dus best via onze Instagram pagina @beaumonde.fashion

    Wil je als eerste op de hoogte zijn van een restock van je favoriete artikel? Laat dan je email achter bij het item! Zo krijg jij als eerste een melding wanneer deze weer op voorraad is. 

    Wij bestellen niet vaak items opnieuw bij. Waarom? Omdat onze collectie wekelijks vernieuwd wordt en je op die manier steeds kans maakt om dat ene unieke item te scoren.

    PS. Items in sale/outlet worden NIET meer aangevuld.

    1.9 HOE KAN IK JULLIE BEST CONTACTEREN?

    We zijn het snelst bereikbaar via mail: [email protected]
    Vraag over je bestelling/aankoop: [email protected] ! NIET VIA SOCIAL MEDIA !!

    Alle notificaties van social media staan UIT. We krijgen hier dus geen melding van. Heb je een dringende vraag? Stuur dan een mail. We doen steeds ons uiterste best om jouw vraag asap te beantwoorden. Wij zijn mensen, geen robots :-)

    PS. Stuur aub geen berichtjes over Beau Monde naar Amelia haar privé account of Facebook messenger. Amelia wordt dagelijks overstelpt met 100en dm’s en vindt het gewoon niet leuk als je haar via privé accounts stuurt over Beau Monde. Je dm wordt steeds asap behandeld.

    1.10 PARKEERGELEGENHEID

    Er is (gratis) ruime parking voor en naast de deur & heel veel parking in de Lostraat.

    ADRES WINKEL: LOSTRAAT 36 - 9880 AALTER

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »