HAPPY SHOPPING PRETTY!♡ OPENINGSUREN WINKEL? Zie “ONZE WINKEL”

Retourvoorwaarden

Herroepingsrecht

1.1. Jij, als Klant, hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen de aankoop van de aangekochte fysieke producten te ontbinden. Wij, als Dienstverlener, hebben het recht jou, als Klant, te vragen naar de reden van herroeping, maar jij, als Klant, bent niet verplicht een reden op te geven.

De bedenktijd uit het vorige lid gaat in op de dag nadat jij, als Klant, of een aangewezen derde, het product ontvangen hebt.  

1.2. Uitzonderingen: Artikelen in solden, aangekocht in de winkel, kunnen niet geretourneerd worden.

Artikel 2 – Uitoefening van het herroepingsrecht

2.1. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet jij, als Klant, ons, als Dienstverlener, via een ondubbelzinnige verklaring via [email protected] op de hoogte stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen.  Deze mededeling moet ons, als Dienstverlener, bereiken voordat de herroepingstermijn is verstreken. 

2.2. Wij, als Dienstverlener, bezorgen jou, als Klant, vervolgens een retourticket. Dit ticket dient op de verpakking te worden gekleeft, alvorens de goederen terug te sturen.

2.3. Jij, als Klant, moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop je jouw beslissing om de overeenkomst te herroepen hebt meegedeeld, terugzenden naar ons, als Dienstverlener. Jij, als Klant, bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken. 

2.4. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van jou, als Klant. Na het ontvangen van het retourticket, dien jij, als Klant, dit op het pakket te kleven en af te geven in een postkantoor. Wij, als Dienstverlener, zullen bij het terugbetalen van de goederen een kost van 6,95 euro (voor Nederland 8,95 euro) in mindering brengen van het terug te storten bedrag.

2.5. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behouden wij, als Dienstverlener, ons het recht voor om jou, als Klant, aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door jou, als Klant, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en een aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

2.6. Indien jij, als Klant, de goederen fysiek wenst terug te brengen naar de winkel, dan dien jij, als Klant, ons, als Dienstverlener, hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen. Jij, als Klant, dient vervolgens de goederen samen met het retourformulier, af te komen geven in de winkel. Wij, als Dienstverlener, bezorgen jou, als Klant dan een terugbetaling van het aankoopbedrag.

2.7. Indien jij, als Klant, de overeenkomst herroept, zullen wij, als Dienstverlener, alle tot op dat moment van jou, als Klant; ontvangen betalingen, aan jou, als Klant, terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing van jou, als Klant, om de overeenkomst te herroepen.

2.8. Wij, als Dienstverlener, betalen jou, als Klant, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij, als Klant, de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij jij, als Klant, uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou, als Klant, voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »